Arsenal - Fenerbahce 09.08.2013

Praat hier over de voor- en nabeschouwingen van wedstrijden en trainingen. Voor de wedstrijden zelf is de chat gereserveerd.
Plaats reactie
Aksaray-GFB
Berichten: 4
Lid geworden op: 26-08-2013 23:09

Arsenal - Fenerbahce 09.08.2013

Bericht door Aksaray-GFB » 26-08-2013 23:27

Ik hoop op een veel betere wedstrijd dan bij ons thuis.

Zoals ons moto gaat 'ook al verlies je, je trui moet zwetend zijn na de wedstrijd'

(yenilsen bile macin sonunda sirilsiklam olsun o forma)

Ibinho
Site Admin
Berichten: 7
Lid geworden op: 23-08-2013 13:08

Re: Arsenal - Fenerbahce 09.08.2013

Bericht door Ibinho » 26-08-2013 23:58

Aksaray-GFB schreef:Ik hoop op een veel betere wedstrijd dan bij ons thuis.

Zoals ons moto gaat 'ook al verlies je, je trui moet zwetend zijn na de wedstrijd'

(yenilsen bile macin sonunda sirilsiklam olsun o forma)
Je hebt helemaal gelijk Aksarayli. Hopelijk laten ze nu wel voetbal zien zoals in de tijd van de Brazilianen met onder andere Deivid, Alex, Luciano, Roberto Carlos. Wat een tijden! Weg met de 3 centrale aanvallers waarvan er 2 op de vleugels worden gezet. We hebben echte flank spelers nodig zoals de enige die we echt hadden genaamd Stoch.

GeleKanarie
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-08-2013 04:55

Bericht door GeleKanarie » 28-08-2013 04:58

Echt dramatisch dit! Ik dacht dat we tenminste een overwinning zouden boeken, maar we hebben niet eens kunnen scoren...
Echt teleurstellend dit! Fenerbahçe speelt al dramatisch sinds de komst van Ersun Yanal, er moet snel iets veranderen!
Biz hapşuralım sen çok yaşa FENERBAHÇE'M!

Ibinho
Site Admin
Berichten: 7
Lid geworden op: 23-08-2013 13:08

Bericht door Ibinho » 28-08-2013 08:32

Welkom GeleKanarie! Blij je hier te zien.
ON: Wat een drama weer en dit zal zo nog jaren duren ben ik bang, tenzij de CAS ons eruit knikkert en Aziz uiteindelijk weg gaat. Ja we hebben niet eens kunnen scoren, maar wat wil je als je uiteindelijk weer rare wissels voert met Webo in, Kuyt out? Laat dan minstens Kuyt er in ook al is hij bagger slecht want hij kan tenminste een beetje op de vleugels spelen .

Plaats reactie